Je to tam, konečně jsem se dočkal

A my to Toníkovi moc přejeme !!!!!ZFT

K vodě se teď dostanu jen na jednu noc. V sobotu odpoledne vyrážíme a já už se nemůžu dočkat. Místo mám předem vybraný, tak hned po příjezdu jdu na vodu to trochu pocukrovat. A teď už jen čekat, co se bude dít. V sobotu večer už záběr nepřišel a v neděli nahazuji hned ve 4 ráno a hned ulehám ke spánku. Je asi půl páté a najednou přichází krásný záběr a hned po záseku si ryba stále odjíždí. Rybu už mám kousek od břehu a stále se drží jen u dna, když se kapr poprvé ukázal na hladině, bylo jasný, že to je kolos. Za nějaký čas ryba končí v podběráku a mám vyhráno, metr ukazuje nádherných 90cm, je to neuvěřitelný a já mám obrovskou radost. V neděli se nám pak s přítelkyní povedlo ještě pár krásných kaprů a k večeru odjíždíme domů a už se těším na další výpravu.

Zde naleznete obrovský výběr rybářského vybavení ZICO, MEPPS, ASSO a mnoho dalšího:

Tony

VN:F [1.9.16_1159]
Rating: 7.0/10 (3 votes cast)
Rating: +2 (from 2 votes)
Je to tam, Toník se konečně dočkal!!!, 7.0 out of 10 based on 3 ratings

Články na podobné téma:

1. Tonyho série pokračuje!